02. We don't have to smile



Hejka! Już połowa wakacji za nami :c. Powoli zaczynają dręczyć mnie myśli o egzaminie gimnazjalnym, ale staram się o tym nie myśleć i  w pełni korzystać z czasu wolnego, który nam jeszcze pozostał. W weekend wyjeżdżam do Gdańska, ale prawdopodobnie tylko na tydzień, szkoda. 

Tak z innej beczki ostatnio zrobił się ze mnie prawdziwy Otaku xd. Dziwne w tym jest to, że oglądam anime w nocy. Nie codziennie, bo chyba bym padła, Kiedy słońce wschodzi, idę spać, a wstaję o 10 xd. W ciągu dnia nie jestem aż tak bardzo zmęczona, ale trochę jednak. Co do szablonów stwierdziłam, że jeszcze troszkę muszę poćwiczyć. 

No nic zapraszam do oglądania i życzę wam, abyście miło spędzili tą resztę wakacji.











z Oreuis <:






Andy Black - We don't have to dance




6 komentarzy:

  1. Co prawda nie jestem zaznajomiona z azjatyckimi klimatami, ale za to uwielbiam CL z 2NE1. Ale to głównie z jej współpracy z Diplo, którego muzykę ubóstwiam:)
    Muszę ci to powiedzieć, nagłówek z Melanie Martinez jest mistrzowski! No i ta sygnatura z CL <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma co przejmować się tymi egzaminami. Będzie dobrze (:
    Mi najbardziej spodobał się drugi nagłówek i trzecia sygnaturka.
    Życzę weny !

    OdpowiedzUsuń
  3. mermaid
    Widzę CL, Chanbaeka, Taeyeon, czego chcieć więcej? Prace są obłędne! No i jeszcze nasza współpraca ^^
    O egzamin się nie bój <: Ja się nie uczyłam cały rok i nawet za niego stypendium dostałam ^^ Będzie dobrze. Oreuis będzie trzymać kciuki ♥
    Pobieram dodatki ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omo dziękuję ^^. Jeśli będziesz trzymać kciuki, napiszę egzamin na 100%.
      xoxo

      Usuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.