01. The Beginning - otwarcie bloga :)


 Hejo kochani! Już na wstępie chcę podziękować wszystkim za obecność :). Jak tam wakacje? Ja Spędzam je czytając książki, spotykając się ze znajomymi i oczywiście pracując nad grafiką. Dopiero w połowie sierpnia wyjeżdżam z rodzinką do Gdańska, ale prawdopodobnie na krótko.  

W poście znajdują się grafiki, które były robione z dość sporym odstępem czasowym, więc bardzo się od siebie różnią. Wstawiłam te starsze też, bo potem byłoby mi ich szkoda. Przygotowałam trochę koloryzacji i paczek stocków. Jeśli ktoś będzie miał ochotę coś pobrać, odsyłam TUTAJ. Jak dobrze pójdzie to w następnym poście pokażę wam moje szablony :). Zapraszam do oglądania!

Nagłówki
     

 

Ikony


Sygnatury



Koloryzacje







Paczki stocków






7 komentarzy:

  1. Jakie śliczności!! Nagłówki są takie piękne <: W szczególności ten z Sehunem i ostatni z Snsd ♥ mniom mniom! Z sygnaturek najbardziej podoba mi się ta druga ^^
    Nie mogę się doczekać kiedy zobaczę twoje szablony! <:
    Pozdrawiam serdecznie!

    oreuis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ^^ Na szablony będziesz musiała jednak troszkę dłużej poczekać c:.
      xoxo

      Usuń
  2. Hej :)
    Ojej, pierwszy post, bardzo się cieszę. Przyznam, że czekałam na niego ^^
    Grafika, super! Zakochałam się w ostatnim nagłówku, jest naprawdę cudowny :) Reszta jest równie wspaniała, ale ten nagłówek, ah, nie mogę się napatrzeć.
    Życzę dużo weny i wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    Pozdrawiam,
    Hanch xx
    (zapraszam też do mnie: http://weathered-soul.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni nagłówek też jest moim ulubionym c:. Dziękuję za komentarz i na pewno do ciebie wpadnę.
      xoxo

      Usuń
  3. Cudowne sygnaturki i nagłówki! :)) Najbardziej podoba mi się drugi nagłówek i druga sygnatura! Są cudowne, ale cała grafika Twoja również!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. hasło, które brzmi: mermaid

    Pobieram Stocki i umieszczam twój adres u siebie w kredytach .

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.