04. Still Falling For You


Hejo! Jak tam pierwsze dni szkoły, żyjecie? Bo ja nie :c. Nasz wychowawca chyba nie zupełnie odpoczął w trakcie wakacji. Kiedy tylko zaczął opowiadać o swoich wymaganiach, zatkało mnie. Gdzie się podział mój ulubiony pan?
 Dopiero rozpoczął się rok szkolny, a ja już zaczynam powoli mieć dosyć na widok niektórych twarzy. Nasza klasa jest bardzo niezgrana...od początku. Po podstawówce mieli nas mieszać, ale nic z tego. Nie wiem czy dotrwam do wakacji, bo chyba się pozabijamy xd. Chcę, żeby ten rok jak najszybciej minął. 
 Rok szkolny wrócił razem z moją weną. Moja głowa jest pełna pomysłów jednak nie jestem pewna na jak długo. Nawet nie zaczęła się porządna nauka. Co prawda chciałam wrzucić jeszcze ikonki, ale po czasie stwierdziłam, że nie są moją mocną stroną. Muszę poćwiczyć. Do następnej notki c:!








/z Alessą Belikov





*Pobierz wszystkie*





4 komentarze:

  1. Moimi faworytami są druga sygnatura i drugi nagłówek, piękne *-*
    W sumie to tak średnio w szkole, mam już pełno sprawdzianów zapowiedzianych, a odrabianie lekcji zajmuje mi dwie godziny codziennie, więc żyć się odechciewa c': Byleby do egzaminów.
    Ściskam mocno! ♥

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3. Nam zapowiedzieli już testy na wejście z matmy, anglika, polaka plus karkówki z geografii i fizyki. Pomyśleć, że tydzień temu jeszcze były wakacje...trzeba jakoś przeżyć

      xoxo c:

      Usuń
  2. Jak pech to pech.... kiedy przez miesiac szukalam kogos kto zrobi mi szablon na bloga , bo sama mam lenia, nie moglam znalezc nikogo... a teraz jak juz w koncu go zrobilam trafiam na prawie same blogi graficzne... xD
    swoja droga, swietna galeria... ja niestety w psie chyba tak nie umiem sie bawic ;x

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo c:. Faktycznie pech...Blogów graficznych na blogspocie nie brakuje.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.