03. Lotto


Hejo! Czas leci tak szybko. Przyjechałam z nad morza i takie 'kurde, już koniec sierpnia'. Wakacje mijają coraz szybciej, ale z tych jestem zadowolona, bo nareszcie zabrałam się za założenie bloga ^^.
Dobrze, że miałam internety nad morzem, bo nie wiem czy wytrzymałabym z tym, że EXO mieli comeback, a ja o niczym nie wiedziałam. Po pierwszym przesłuchaniu Lotto byłam okropnie zawiedziona...audiotune. Ale potem za każdym następnym przesłuchaniem piosenka stawała się lepsza. Kocham, kocham, kocham xd. Narazie ostrzegam, bo w następnych postach może być za dużo EXO xd.
Posty będą teraz mniej obfite w grafikę, bo szkoła. Ehh a tak wgl to nie mogę zabrać się za te szablony. Byłabym wdzięczna jakby ktoś podesłał mi jakieś tutoriale.
Do następnej notki! C:














8 komentarzy:

  1. Pierwsza sygna pod tekstem jest ajskdhdsiksjm *-* No cudnie Ci wyszła! Drugie ikonki też bardzo fajne :3
    Ściskam cieplutko ♥

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo c:. Ja też jestem z niej bardzo zadowolona, a zrobienie jej zajęło mi jakieś 3 minutki. Nigdy nie zrobiłam czegoś tak szybko xd.
      Xoxo <3

      Usuń
  2. Dlaczego nikomu nie podoba się Lotto od razu? Ja tam nie miałam problemów by polubić tą piosenkę <: Nie przeszkadza mi autotune i tak ładnie śpiewają, chociażby na comeback stage'ach ♥
    Dla mnie EXO nigdy nie będzie za dużo, więc czekam z niecierpliwością na kolejną notkę <:
    Moje faworyty to sygnaturka z ChenChenChenem i nagłówek z SeChanem ♥ ♥ ♥
    Drugie ikonki też bardzo mi się podobają ☺
    Jak już wspominałam, nie mogę doczekać się kolejnej notki ^^
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki, mam twoją zgodę. EXO będzie, oj będzie xd.
      Dziękuję bardzo <3.

      xoxo

      Usuń
  3. Sygnaturki wyglądają świetnie! Bardzo podoba mi się twój styl i zmysł kompozycji :3
    Najbardziej chyba spodobała mi się ostatnia... ale ciężko pomijać resztę :D
    Pierwszy rządek ikonek także bardzo ładny :3
    Czekam na więcej ^^
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mogę się przekonać do Lotto. Ta piosenka tak jakoś nie pasuje mi do EXO :/.
    Ja wczoraj przyleciałam z Anglii i nie mam nic kupione do szkoły. Ani zeszytów, książek, nic xd.
    Z grafiki najbardziej podoba mi się 2 sygnaturka pod tekstem i nagłówek. Ale inne grafiki to też cuda <3.
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się, że Lotto trochę różni się od reszty ich piosenek, ale ja przekonałam się do Lotto.
      Dziękuję!
      xoxo c:

      Usuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.